Ikut ikut

Friday, August 17, 2012

Semakin Hari Semakin Bertambah

Hhhooooiiiii. Wah agak kasar menyapa tu. Hihi. Okay dah bape lame aku tak update blog? Dah bape lame jugak aku praktikal kat PDJL tu? Aku pun tak pasti. Malas nk kira dah. Tak terkira dah. Hihi. Yuppps seperti korang tgk tajuk entry kali ni, mesti korang tertanye2 nih. Bertmbh ape kan. Anak? rindu? gemok or what so ever lah kan. Hehe. Actually bertambah pelajar2 praktikal kat PDJL ni. Aku dah buat pengiraan tolak tambah bahagi sume kira kira hampir 14 org kot yg berpraktikal kat situ. Ni nanti masuk sorang lagi. Ramai kan. Huhu. Ramai2 tu mmbuatkan kerja2 kteorg sume berkurangan. T_T Nsb bek aku sentiase ade keje. Klu tak duduk lah melangok je. Hehe

Btw meh aku kenalkan dyeorang2 yang berpraktikal same meh. Hehe

Aku, Zarina, Kak Zurai and Tasha :D
Kak Zurai lagi, Aisyah and Fatin :D
Ignore 2 person in the picture. haha. Dari kanan Suhaida :D
Ignore again the 2 person. Zaidi. :D
Azam :D
Okay ni je gambar yg dapat kongsi, pelajar praktikal yg len sume kat bawah. yg ni je duduk kat atas. hehe 


No comments:

Post a Comment