Ikut ikut

Saturday, August 18, 2012

Kemeriahan Di Bulan Ramadhan :'D

Pejam celik pejam celik dah nak raye kan. Esok dah raye dah ni. Preparation takdelah sangat. Sikit sikit je. Huhu kat office sume orang apply cuti tuh. Aku je tak apply. Tapi aku apply Isnin selepas dyeorang sume cuti sakan seminggu tu. Yelah giliran aku pulak lah kan nak cuti. Hihi. Seronok and meriah ramadhan ni kat office PDJL tu. Huhuhu. Sangat meriah. Dengan kakak2, abang2 and pegawai2 kat situ yang friendly abisss. Eheemm and and and Tuan DO yang sentiase senyum (teringat lagu najwa latif and sleeq, *senyuman mu menawan menawan...*) :D hehe

Disaat2 kegembiraan tu ade jugak kesedihan. Yelah sedih Kak Zurai last kat situ minggu ni. Sedih kot.. Lepas ni dah kurang kawan aku kat situ. Pastu dah takde kawan nak ajak jenjalan and bergambar bersame lagi. Zarina ngn Tasha tak suka jalan sangat. Eh yeke tak suke? Hahaha. Kak Zurai good luck for your degree at Shah Alam. Wish you happy with family and your PakCik lah. I mean hubby. Hehe.

Ni lah kemeriahan disaat2 akhir sebelum raye. :D

Aku takde nih. yele aku kan camerawoman :D
Puan Siti Fahaniza
Kak Zila dan Kak Kama
Kak Nora
Abang Daus
Kak Nadia
Puan Su
Kak Leha
Cik Mus
Kak Su
Kak Fiza



Abang Fitri
Puan Noora
Cc Siti Sahara
Kak Ida
Abang Wafi
Abang Azley
Ecah dan Atin
Cc Tapa
Atin, Ecah, Kak Zurai, En. Rijal, En. Fitri dan Azam

No comments:

Post a Comment